top of page

Cumpara cele mai noi produse din aluminium si fier forjat

Delivio 

Poltica retur si garantii

Produsele care beneficiaza de garantie, legislatie

Condiţiile de garanţie sunt acordate de către Delivio SRL  în conformitate cu Legea nr. 449/ 2003 - privind vânzarea de produse și garanțiile asociate, Ordonanța nr. 21/ 1992 - privind protecția consumatorilor și Legea nr. 363/2007 - privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților Legea nr. 296/2004 - privind Codul consumului.

Garanția legală de conformitate pentru magazinul nostru online

Conform legislației privind drepturile consumatorilor, toți clienții noștri, indiferent dacă sunt persoane fizice sau juridice, beneficiază de garanția legală de conformitate la produsele achiziționate din magazinul nostru online.

Ce înseamnă garanția legală de conformitate?

Garanția legală de conformitate este o protecție acordată clienților pentru a asigura că produsele achiziționate sunt conforme cu contractul de vânzare-cumpărare și că prezintă caracteristicile specifice specificate de noi, ca vânzători.

Ce drepturi oferă garanția legală de conformitate?

În cazul în care un produs are o lipsă de conformitate, adică este defect sau nu corespunde caracteristicilor specificate, clienții noștri au dreptul să solicite remedierea problemei în următoarele moduri:

  • Repararea produsului

  • Înlocuirea produsului cu unul nou și conform

  • Restituirea sumei plătite pentru produsul respective

  • Cumpărătorul este obligat să demareze procedura de reclamaţie prin anunţarea defecţiunii/lor către Vânzător în termen max. 24 ore de la sesizare. Atenție: trebuie să anexați factura, dovada de plată, precum și poze cu produsul și defectul sesizat.

Cum poate fi exercitat dreptul la garanția legală de conformitate?

Pentru a exercita drepturile în cazul unei lipsă de conformitate, clienții noștri trebuie să ne contacteze în termenul legal prevăzut de legislația în vigoare și să ne informeze cu privire la problema întâmpinată. Vom lua măsurile necesare pentru a remedia situația cât mai rapid și eficient posibil.

Rețineți că garanția legală de conformitate nu acoperă daunele cauzate de uzura normală, nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, manipularea necorespunzătoare sau alte circumstanțe neprevăzute.

În concluzie, ne angajăm să respectăm legislația privind drepturile consumatorilor și să oferim clienților noștri servicii de calitate, asigurându-ne că produsele achiziționate din magazinul nostru online sunt conforme cu contractul de vânzare-cumpărare și caracteristicile specificate.

Echipa noastră este disponibilă să răspundă la orice întrebări și să ofere asistență în privința garanției legale de conformitate sau a altor aspecte legate de produsele noastre.

 

Răspunderea Delivio SRL pentru produsele de folosință îndelungată achiziționate de către persoanele fizice de pe site-ul nostru sau din magazinele noastre este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 1 an, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul se reduce la această durată.

Termen de remediere , raspundere si solutionare a reclamatiilor

În cazul în care un produs achiziționat din magazinul nostru online prezintă o lipsă de conformitate, ne angajăm să rezolvăm prompt și eficient problema, în concordanță cu legislația în vigoare.

  1. Reparare și înlocuire: Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator. Durata acestei perioade va fi determinată având în vedere natura produselor și scopul pentru care consumatorul a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită pentru reparare sau înlocuire nu va depăși, pentru persoanele fizice, 60 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. In cazul in care se doreste sa fie inlocuit un produs ce nu se regaseste pe stoc, se va astepta termenul intrarii in stoc a produsului.

  2. Evaluarea proporționalității și fezabilității: O măsură reparatorie va fi considerată disproporționată dacă impune vânzătorului costuri nerezonabile în comparație cu o altă măsură reparatorie. În evaluarea proporționalității, se vor lua în considerare următoarele aspecte: a) Valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) Importanța lipsei de conformitate pentru utilizarea normală a produsului; c) Existenta unei alte măsuri reparatorii care ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

  3. Imposibilitatea măsurii reparatorii: O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Astfel, Delivio SRL își rezervă dreptul de alegere a modalității de soluționare a reclamației conform legislației în vigoare și acordă un termen de rezolvare a reclamației de 60 zile pentru persoane fizice și de 90 de zile pentru persoane juridice. În cazul în care Delivio SRL consideră necesară o deplasare la fața locului pentru a evalua produsul, clientul este obligat să asigure posibilitatea angajatului Delivio SRL de a inspecta produsul în ziua și ora comunicată, în caz contrar se consideră că se renunță la reclamație.

Modalitatea de solutionare a reclamatiei

În cazul în care există o sesizare privind lipsa conformității produsului, următoarele opțiuni de rezolvare sunt disponibile pentru consumator

Reparare gratuită sau înlocuire

Consumatorul are dreptul să solicite vânzătorului să aducă produsul la conformitate prin reparare sau înlocuire, fără niciun cost suplimentar, în conformitate cu termenii și condițiile specificate în certificatul de garanție.

Reparare ca primă opțiune

În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita în primul rând repararea produsului, fără costuri suplimentare.

Înlocuire

În situația în care repararea este imposibilă sau disproporționată, consumatorul are dreptul să solicite înlocuirea produsului cu unul identic sau echivalent, fără costuri suplimentare.

Exceptii si excluderea garantiei

Există anumite situații în care repararea sau înlocuirea produsului nu vor fi acoperite de garanție:


a. Exploatare sau Întreținere Incorectă
Dacă neconformitatea produsului se datorează unei utilizări sau întrețineri necorespunzătoare, toate costurile de reparare și înlocuire vor fi suportate integral de client. Aceste costuri includ prețul pieselor înlocuite, manopera de constatare și reparație, precum și cheltuielile de deplasare pentru intervenție.

b. Defecte Neconfirmate
Dacă, în urma verificărilor, defectul reclamat nu se confirmă, clientul va suporta integral costurile de transport și diagnosticare.

În toate situațiile, Delivio SRL va depune toate eforturile pentru a soluționa sesizările rapid și eficient, respectând legislația în vigoare și drepturile consumatorilor. Clienții sunt încurajați să ia legătura cu departamentul de asistență clienți pentru a primi toate informațiile necesare privind procesul de soluționare a sesizărilor și pentru a evita eventualele neînțelegeri.

Excluderea Garanției
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:

a. Deteriorări Cauzate de Factori Externi
Defecte termice, mecanice sau plastice cauzate de accidente, vibrații, condiții meteorologice nefavorabile, neglijență sau alți factori independenți de producător, precum și efecte mecanice externe asupra produselor.

b. Utilizare în Condiții Neadecvate
Utilizarea produsului în condiții necorespunzătoare (de exemplu, tensiune de alimentare inadecvată, lipsa împământării sau împământare incorectă, conectare la PC fără împământare, expunere la substanțe chimice, noxe, fum, praf sau umiditate).

c. Utilizare Nepotrivită
Utilizarea produsului în aplicații care necesită performanțe și caracteristici diferite de cele specificate pentru clasa și scopul pentru care a fost destinat produsul, sau utilizarea produsului în afara specificațiilor sale tehnice.

d. Defecte Rezultate din Manipulare Incorectă
Deteriorări sau defecte rezultate din transport, montaj și depozitare necorespunzătoare.

e. Nerespectarea Instrucțiunilor
Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau instalare prevăzute în manualul produsului.

f. Deteriorări Cauzate de Factori de Mediu
Decolorări sau ruginiri rezultate din contactul cu apă reziduală sau de scurgere, sau din cauza unui mediu ambiant cu prezența substanțelor chimice agresive.

g. Intervenții Neautorizate
Modificarea stării originale a produsului prin intervenții neautorizate.

h. Reparare în Cazul Excluderii Garanției
Repararea defectelor apărute din motivele de mai sus nu va fi efectuată de Delivio SRL.

Intervenția externă asupra produselor

Orice intervenție externă asupra produselor este interzisă. Delivio SRL nu va fi responsabilă pentru costurile solicitate de către reclamant sau terți care au intervenit sau vor interveni asupra produselor pentru remedierea defectelor acestora, cu excepția cazului în care o astfel de intervenție a fost autorizată în mod expres și în scris de către Delivio SRL înainte de efectuarea oricărei astfel de lucrări.

Exemple de situații care duc la excluderea garanției

a. Deformări cauzate de contactul cu substanțe chimice corozive (acizi, excremente de animale/păsări, pământ, cupru, beton umed, mortar, vopsea, sare etc.).

b. Deformări apărute din cauza condițiilor improprii de depozitare, cum ar fi spații fără ventilație, neacoperite sau expuse permanent și pe termen lung la apă.

c. Defecte sau deformări rezultate din tăierea produselor cu discuri abrazive sau alte unelte de tăiere care cauzează supraîncălzirea produsului și/sau eliberează particule de metal topit.

d. Modificări în aspectul sau deteriorarea produselor în timp, cum ar fi schimbarea culorii sau a texturii.

e. Defecte vizibile raportate după acceptarea și recepționarea produselor.

f. Deformări, deteriorări sau defecte provocate de condiții meteo extreme sau situații de forță majoră.

Conditii de garantie

Delivio SRL își limitează responsabilitățile la respectarea condițiilor de garanție oferite de producătorii componentelor și subansamblurilor folosite în producția produselor sale. Nu este responsabilă pentru pierderile financiare, daunele morale sau alte prejudicii cauzate de defectele produselor. Obligația Delivio SRL este de a respecta termenii garanției, care se rezumă la repararea sau înlocuirea produselor defecte în perioada de garanție, în limita valorii de achiziție a produselor, sau la returnarea contravalorii produselor defecte.

În situația în care repararea este imposibilă sau disproporționată, consumatorul are dreptul să solicite înlocuirea produsului cu unul identic sau echivalent, fără costuri suplimentare.

bottom of page